Opdrachtgevers aan het woord

Actief nemen het voortouw, denken mee met de ondernemer / opdrachtgever, proberen altijd het verschil te maken.
Verrassend een dynamisch bedrijf dat sprankelt.
Jan de Vos, KPN

Kundig en ervaren een second opinion wordt zo nodig uit het netwerk gehaald.
Confronterend durven ook kritisch te zijn als het moet omdat dit voor het gezamenlijk doel en de lange termijn relatie soms nodig is.
Hans den Arend, Shoeby

Laagdrempelig
zonder aan deskundigheid te verliezen.
Persoonlijk, warm, betrokken rijk aan input en passie en daarmee steun en toeverlaat in franchisevraagstukken.
Joke van Zoest, Nabestaandenplanner

Kennis van de markt denken mee met de formule.
Alert, scherp, snel en altijd beschikbaar gewoon, toegewijde en harde werkers.
Ruud Morien, Euretco

Eerlijk en helder geen lange verhalen of omwegen, maken zaken inzichtelijk.
Ervaren bijzonder prettig om samen te werken met een organisatie die haar sporen heeft verdiend.
Annemarie van Essen, Biebsearch

Flexibel
snel en accuraat inspelend op wijzigende klantwensen.
Gezond pragmatisch maken het werk af en zorgen dat het ook werkt.
Jeroen Wijnen, Vodafone

Empathisch zijn gericht op de wensen van de opdrachtgever, voelen goed aan wat de opdrachtgever nu precies wil.
Vakbekwaam, positief en flexibel het zijn vaak de details waar het om gaat.
Alexander de Ronde Bresser, Douwe Egberts Café